دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه به

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 25 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل چهارم این كتاب با عنوان "مدیریت اطلاعات بازاریابی" در 25 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی
فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی
تشخيص نيازها به اطلاعات بازاريابي
ايجاد اطلاعات بازاريابي
داده هاي داخلي
هوشمندي بازاريابي
تحقيقات بازاريابي
فرايند تحقيقات بازاريابي
تعريف مسئله و اهداف تحقيق
تهيه برنامه تحقيق
اجراي برنامه تحقيق
تفسير كردن و گزارش يافته ها
تحليل اطلاعات بازاريابي
مديريت ارتباط با مشتري
توزيع و استفاده از اطلاعات بازاريابي
تحقيقات بازاريابي در شركتهاي كوچك و سازمانهاي غير انتفاعي
تحقيقات بازاريابي بين المللي
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 8012 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:370 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد سالاید: 25 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل چهارم این كتاب با عنوان "مدیریت اطلاعات بازاریابی" در 25 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی
    فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی
    تشخيص نيازها به اطلاعات بازاريابي
    ايجاد اطلاعات بازاريابي
    داده هاي داخلي
    هوشمندي بازاريابي
    تحقيقات بازاريابي
    فرايند تحقيقات بازاريابي
    تعريف مسئله و اهداف تحقيق
    تهيه برنامه تحقيق
    اجراي برنامه تحقيق
    تفسير كردن و گزارش يافته ها
    تحليل اطلاعات بازاريابي
    مديريت ارتباط با مشتري
    توزيع و استفاده از اطلاعات بازاريابي
    تحقيقات بازاريابي در شركتهاي كوچك و سازمانهاي غير انتفاعي
    تحقيقات بازاريابي بين المللي


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت
    تعداد سالاید: 25 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل چهارم این كتاب با عنوان "مدیریت اطلاعات بازاریابی" در 25 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی
    فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی
    تشخيص نيازها به اطلاعات بازاريابي
    ايجاد اطلاعات بازاريابي
    داده هاي داخلي
    هوشمندي بازاريابي
    تحقيقات بازاريابي
    فرايند تحقيقات بازاريابي
    تعريف مسئله و اهداف تحقيق
    تهيه برنامه تحقيق
    اجراي برنامه تحقيق
    تفسير كردن و گزارش يافته ها
    تحليل اطلاعات بازاريابي
    مديريت ارتباط با مشتري
    توزيع و استفاده از اطلاعات بازاريابي
    تحقيقات بازاريابي در شركتهاي كوچك و سازمانهاي غير انتفاعي
    تحقيقات بازاريابي بين المللي